090702

Ändring Ändring! Eller inte =(. Började för tredje gången att designa min blogg lite mer personligt, men det är så svårt och tar tid =(. Syster kanske vill ställa upp och hjälpa till? Hon är grym på sånt! För tillfället får ni nöja er med det "gamla" ;).

Vaknade av klockan som ringde vid 09. Slängde mig på datorn för att kolla efter biljett, ingen som har avbokat =(...hjälp! Några dagar till kan jag vänta, annars vet jag inte vad jag gör =(. Började även som sagt med att designa en ny blogg, men det gick ju åt skogen. Ska gå upp och äta frukost och sen börja måla istället =).

Börjar jobba vid 15 och ikväll kommer E hit! Ser jättemycket fram emot helgen =). Du är så välkommen!

*Gäsp gäsp*
Ha det bra idag!
/Elin


Vill bada!! Det är varmt...

Kommentarer
Postat av: Sofie

Visst systern kan ställa upp. Vad får man för det? ;)

2009-07-03 @ 01:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0