090701

JULI!!! Ny månad, nya tag och massor av roligheter =).
Sitter för tillfället och gäspar för fullt =P, lite seg efter att inte ha sovit så mycket inatt =(. Tänkte snart förbereda mig inför lite målning av huset igen. Jobbade 10-15 idag, så lite pengar har jag tjänat redan ;).

När jag var på jobbet fick jag reda på mina arbetstider för v. 28 och 29. Mycket mer än innan, vilket är superbra! Nästa vecka (28) är jag ledig måndag och tisdag och min plan är att åka hem till Stockholm en kortis. Från söndagkväll till onsdag morgon är det tänkt, men mitt stora problem nu är att det inte verkar finnas några biljetter =(. Så vi får se hur det blir med den trippen...Vill hem till min gosse och mina kompisar (!).

Imorgon dyker E upp här på ön och det ser jag verkligen fram emot =). Dock ser väl vädret inte ut att bli så lovande, eller i alla fall inte i helgen =(. Vi får passa på att sola och bada på fredagen, sen kör vi shopping och seightseeing resten av helgen ;). Det blir nog en mysig helg, har ju grymt sällskap =). Ses imorgon gumman!

Skorna som jag berättade om igår är nu bytta och i rätt storlek =). Kolla in dem snygga bootsen, vad tycks?



Snygga stövlar/boots att ha över stuprörsjeansen i höst =). Tidigare pris 500:-, nu 200:- på Vila Outlet.

Nu är det VERKLIGEN dags att börja måla ;). See yá!
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0