Tisdag

God morgon Sverige!! Vilken härlig dag =P....
....känner mig jättetrött. Tänkte sova kl 23 igår, men skrivaren krånglade så jag kom i säng 00.30 ist =S. Jobbigt.
Får lägga mig 22.30 ikväll istället ;).

Nu var det ett litet tag sen jag skrev i bloggen och det för att jag har haft fullt upp med träning, kravall, besök och ännu mer besök =). Vi kan ju börja lite med min träningsdagbok som jag skulle kört igång med för en vecka sen.

Jag måste säga att allt har börjat bra =). Har kommit igång ordentligt med träningen. Har redan hunnit köra tre gympapass och två styrkepass, och det är hur kul som helst. Ikväll ska jag på aerobics och imorgon får jag se om jag kan lura med H ut på en stavgång ;). Jag har även hållt mitt godis och snask förbud och därmed alltså inte ätit godis, chips, glass eller druckit läsk på lite mer än en vecka nu. Jag vet att det är kort tid, men för mig som är lite sockerberoende så är det låååååång tid, så jag är stolt!

Förra veckan hade jag alltså mycket på schemat. Jag var t.ex. hos optikern och prövade linser, vilket inte gick så smort. Jag blinkade och har väldigt svårt när någon ska "peta" i mina ögon, men nu ska jag toköva idag så att det blir lite bättre imorgon ;). Sen var jag även på årets första kravall =), det var trevligt. På fredagen kom J och E på besök och stannade till på söndagen. På fredagen blev det en lugn hemmamyskväll med grönsaker och dip =) och lite buzz. Lördagen gick vi upp i lagom tid åkte till gamla Linköping, där alla förutom jag handlade godis =), sen till systemet och sen till Ikano-huset för en shoppingrunda. Och jag handlade inget...jag provade tom dem gula byxorna och betty boop dressen som jag visade förut och jag älskade allt, men som student får man fundera ;). Och jag vill HA!!!! Men jag håller i slantarna ett tag till. Lördagkväll blev utgång på HG där vi träffade A, trevligt trevligt. Sovmorgon på söndagen, lite American panncakes och sen åkte dem hem. Det var en grymt mysig helg =), KOM TILLBAKA SNART!!!

Efter att dem hade åkt passade jag på att åka till friskis och gå på step, när jag kom hem hade mamma kommit hit =). Vi åt lite middag och sen sov hon över här.
Och igår var det alltså skola som vanligt igen, sen styrkepass på eftermiddag/kvällen och på kvällen blev det alltså krångel med skrivaren, suck. Nu sitter jag här vid datorn med en kopp te bredvid, ögonlocken är tunga och jag känner att det är dags att ta tag i lite skolarbete nu. C kommer förbi kvart i 11 för att vi ska cykla till skolan, så det finns lite tid =).

Ha en bra dag hörrni!!
P&K

Kommentarer
Postat av: Mamma

Middag?? ;)

2009-01-27 @ 21:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0