Söndag

Godag vänner!
Sitter här framför datorn igen efter en lång nattsömn, superhärligt =). Kl 15 är det dags för ett danspass på friskis, ska bliii så kul =). Dock är jag helt slut i kroppen efter mitt "hårda" träningspass igår, körde som jag inte hade slutat träna innan...så nu känns det i ben, mage, biceps, triceps och bröst...ajajajajajaj. Men också superhärligt!! Hoppas jag orkar med passet idag då jag är helt slut, men jag ska ge gärnet. 

Igår kväll var vi hemma hos B och S på middag, det var jättetrevligt =). Vi var 8 personer som käkade tacos och drack vin, sen framåt kvällen så blev det några omgångar Land och Stad, det var rooooligt =). 
Ska snart fixa iordning mig inför dansen. Vi hörs snart igen =). Imorgon börjar psykologikursen, ska bli intressant.

P&K 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0