Shopping

Lägger upp ett eget inlägg med lite saker som jag shoppade i USA och Mexico som jag bara älskar =)


En helt underbar klänning =). Perfekt att ha på lite finare fester. Från Forever 21.


Cool va?? Köpte en som det står I <3 NY på till mig och alla tjejerna =). Men den här är speciell ;)


Mina första Converse =) och dem är babyblåa...Jag är kär =).


Mina skitballa skor =)...Jag tycker dom är jättesnygga. Ska sitta på mina fötter många gånger i sommar!!

Jag har handlat mycket mer än detta och någon dag inom en snar framtid ska jag lägga upp mer fynd...
Sov gott!! P&K

Kommentarer
Postat av: Björn

haha så sjuk solbränna du kommar få på fötterna i dem skorna :D

2009-01-17 @ 16:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0