Lördag = träning =)

Då var det dags...jag ska åka till gymmet!!!!! =)
Har precis lagt fram träningskläder, gympaskor, träningshandskar och handduk på sängen och sitter nu och väntar på Richard som tittar på motivationsvideo för att kunna "pumpa" sen =P. Så jag passar på att sticka in med ett litet inlägg här så länge. Jag tjuvstartar alltså lite idag med ett styrkepass och imorgon blir det nog faktiskt ett danspass =). Ser verkligen fram emot dessa svettiga timmar på friskis, jag gör verkligen det. Jag älskar att träna så att det verkligen syns och känns, sååå nu är jag på god väg att komma igång igen. Jag kommer inte börja analysera träningen och allt runt omkring förens på måndag, för nu har jag mina två sista dagar som jag får äta vad jag vill på =). Kanske skriver ett litet inlägg innan vi ska iväg ikväll igen.

Trevlig lördag!!
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0