Fredag - Åkersberga

Godkväll/godnatt. Sitter nu halvsovandes framför datorn och skriver detta, men jag har inte så stor lust att gå och lägga mig. Så ett litet inlägg får det bli och sen läggdags.

Nu är jag alltså i Stockholm, Åkersberga igen och det känns jättebra. Dock sov jag så himla gott hemma i natt i Linköping, så jag vill åka tillbaka dit och sova och sen komma tillbaka i morgonbitti ;). Sov faktisk själv natten torsdag till fredag för första gången i hela mitt liv! Helt otroligt att jag lyckats sova med någon i samma hus, lägenhet eller rum i 20 år. Men det gick faktiskt väldigt bra. Slocknade som en stock igår och sov till klockan ringde imorse, sååå skönt.

Idag blev det ett pass på gymmet, ett långt och tufft pass =). Var helt slut efteråt och det var skönt. Tåget gick sedan vid 15 och jag kom hit vid 18. Så då fick mami sina presenter, ett par fårskinnstofflor av mig och richard och en korg med italiensk "mat" från mig. Grattis mami!! Imorgon fyller min fasters sambo år och då är det 50-årsfest som gäller. Ska ha på mig den här vita klänningen...

...med svarta pumps och en svart kuvertväska, superfint. Ska även ha en svart sjal över axlarna då det inte riktigt är plusgrader ute ännu ;). Ska blii trevligt. Men först blir det en promenad vid 9 med mami imorgon och sen kommer E förbi en sväng.

Nu kan jag också passa på att berätta att jag har varit hos frisören. Ville inte skriva det förut eftersom familjen läser och jag ville "överraska" dem...men det var inte så lyckat =P. Dem såg ingen skillnad =(....och det syns faktiskt! Jag har klippt av kanske 10 cm hår och lagt i blonda och bruna slingor. Är lite ovan, men jag börjar tycka om det mer och mer =).
 
Dags att börja avrunda om jag ska orka upp och vara allert när vi ska ut och gå imorgon =). Sov gott.
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0