Åkersberga >>> Linköping

Halloj i stugan!
Nu är jag hemma från vår "lilla" tripp i USA och Mexico. Befinner mig för tillfället i Åkersberga och ska om en timme åka med tåget till lägenheten i Linköping. Har varit härligt att tillbringa både jul och nyår med familjen, men det ska bli skönt att återvända till det mysiga livet med Richard i Linköping igen.

Resan till USA och Mexico har varit TOPPEN och jag kommer minas den för resten av mitt liv :). Tack älskade mamma och pappa för en underbar "julklapp" :)!! Jag har shoppat för mer än jag kan räkna (och det är enormt mkt), ätit väldigt mycket god mat och solat massor :). Har kopplat av totalt och det har varit så skönt att kunna slappna av för en stund. Nu har dock mina fina solbränna (som jag faktiskt hade) försvunnit :(, mamma och pappa är fortfarande jättebruna. Det är så fuskigt. Kan inte jag få pappas pigment istället?! För han verkar ju ändå inte bry sig om att han är jättebrun och det gör jag!!!! ;). När jag kommer tillbaka till Linköping, antingen ikväll eller imorgon, ska jag lägga upp bilder från resan. Både här och på facebook så får ni se lite mer i bilder hur vi haft det, ni vet väl att en bild säger mer än 1000 ord ;). Sen får det bli en liten sammanfattning av 2008, då massor med roligt hände och en del väldigt tråkiga och tragiska och såvidare hände :(. Mer kommer i nästa inlägg. Och även en recension om hur jag hoppas 2009 blir :). Ett bra år hoppas jag.

På torsdag börjar skolan igen och då med ett seminarium på 3 timmar. Gruppen ska träffas redan på onsdag, men då kan jag inte vara med för jag ska på begravning :(. Känner att jag inte har så stor koll på det vi har skrivit då jag åkte lite innan vi var klara :S, så det får bli en del läsande och "påpluggande" imorgon och på onsdagkväll. Sen är jag "ledig" fredag, lördag och söndag. Men då blir det en del fixandes i lägenheten, ta bort allt julpynt t.ex., och en MASSA läsande och återupptagning av allt vi höll på med innan jul. Känns som jag varit borta i ett halvår eller något...minns för lite! På måndag om en vecka kommer sedan hemtenan och då ska jag ge 120%. Yey för att börja skolan igen :P. Fast faktiskt ska det blii lite roligt. Iaf att träffa alla och försöka komma igång med ett bättre pluggår en förra. Så nu säger jag 1, 2, 3 KÖR!!! För nu är det tillbaka till verkligheten, iaf om en timme :).

Tjohejs för en stund. //Kalla Åkersbergahälsningar

Kommentarer
Postat av: Ann Onym

Hejja Richard!

2009-01-05 @ 23:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0