*ZzZzZzZzZzZzZzZzZz*

Snart är det dags att gå och lägga sig. Har tagit en nap mitt på dagen idag, mellan 12 och halv två. Det var så skönt =). Sen gick jag och Richard och handlade lite mat och efter det ställde vi oss och stekte pannkakor. Jag gjorde amerikanska och han vanliga (ni vet vi med olika ostar, olika bröd, olika mjölk, olika flingor...) :P. Mina blev jättegoda, och nu har jag massor som jag kan äta till lunch i morgon, mums!! Sen blev det vila fram till halv fem då det var dags att snajda om inför träningen. Lite aerobics blev det idag =), jätteroligt. Det var lite jobbigt då jag hade en dam bakom mig som liksom gjorde som jag gjorde, och missade jag, då missade självklart hon också...så jag kände ingen press :P. Haha...men det var lite roligt för då tog jag i ännu mer och gav mitt yttersta. Så det blev ett riktigt tufft pass. Kom hem och Richard bjöd på potatismos och fiskpinnar =) och sen gjorde jag varsin semla till oss efteråt (var inte ens sugen, och det var faktiskt tyvärr inte speciellt gott då...bara onödigt!! men är det fettisdagen så är det). Nu ligger han och sover då han börjar 8 imorgon, själv är jag ju "ledig". Men jag har saker att göra iaf :P.

Ska först och främst gå upp vid halv 9, då jag måste haft i linserna i 2 timmar innan jag ska till optikern. Och det är kl 11. Sen blir det ett styrketräningspass på gymmet efteråt. Och vid 18 börjar jobbet. Jobbar till 01 och sen hem och sova. Ska försöka upp tidigt så jag kan gå ut och gå...men jag vet inte om jag kommer orka det :P. Skolan börjar iofs vid 13, så kanske ;).

Dags att säga God Natt för idag. På fredag kommer syrran, ska bli jätteroligt.
Puss o kram skumbanan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0