Söndag - Back to Linköping

Ojojoj, vad helgen har blåst bort. Känns som jag kom hem till Åkersberga för en timme sen eller två. Ändå har jag hunnit med att fira mamma, uppvakta fasters sambo på hans 50-års dag och träffat E över en lunch.
Det har varit väldigt trevligt att vara hemma och nu dröjer det nog tills jag kommer hem igen. Trivs ju så bra hemma i Linköping =). Men jag kommer sakna familjen och E massor =(, men jag tycker allt att dem får komma ner och hälsa på snart.

Tåget går inte fören vid tjugo i nio ikväll, så några timmar ska jag tillbringa hemma hos Richard och hans familj. Träffade hans syster senast i september, så det ska blii extra roligt att träffa henne =).
Ska strax packa ihop det sista och sen bli skjutsad till Richard.

Måste ju bara inflika lite med min träningsdagbok också ;). Jag kan börja negativt och avsluta positivt :P. Jag har syndat!!! Igår på 50-års festen åt jag efterrätt och det var sååå gott. Hade ju lovat mig själv att inte äta något onyttigt på 4 veckor, men jag skyller på att det var fest och då får man äta ;). Nu återgår jag till det normala igen. Har ju iaf inte ätit godis och chips. Och den positiva nyheten är att jag har rört på mig både lördag och söndag. Igår var jag och mamma ute och gick 1 timme, sååå skönt. Och idag gick jag och E till centrum (20 min) och åt lunch, en sallad för min del, sen promenerade jag tillbaka hem (20 min till), så idag har jag totalt rört på mig 40 min och det är klart godkänt!!!

Aja, dags att börja avrunda och packa ner datorn. Vi hörs snart igen och då från Linköping.
Tack och hejdå Åkersberga för den här gången =).
P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0