SLUT

Är helt SLUT efter ett riktigt jobbigt styrketräningspass på gymet. Körde mycket rygg, biceps och axlar. Sen avslutade jag med 20 min "skidor" och sist mage på den otroligt jobbiga och roliga maskinen =). Såå skönt. Dock som jag sa igår så tror jag att någon form av virus eller förkylning ligger och lurar i kroppen. Det är tyngre och jobbigar än vanligt att träna, men jag kör på så länge det känns bra. Imorgon blir det vila från träningen, då blir det mycket plugg istället.
Om jag fortfarande mår bra på fredag blir det stavgång =).

En lugn helg väntar mig. Jag och Richard skulle gå på kravall på lördag tillsammans med några i min klass, i hans klass och några kompisar...men vi fick ingen biljett, dem sålde slut direkt =(. Men men...det är ju ändå alla hjärtans dag, så vi får göra mysmiddag och bara mysa hemma istället. Jag känner att det är kravall eller inget eftersom jag ändå har prov nästa vecka, kan lika gärna lägga fokus på det i helgen och parta loss nästa helg istället =).
Har faktiskt hunnit läsa ganska mkt ikväll =), så det känns skönt. Det är faktiskt ganska intressant om man sätter sig in i det, men det tar sån tid...

Dags att säga GOD NATT för min del. Ska upp tidigt imorgon och plugga.
P&K

Kommentarer
Postat av: Björn

Äntligen mer Richard. Najs!

2009-02-12 @ 01:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0