Natti natti <3

Sovdags här i Linköping, iaf för mig =). Min dag har mest bestått av skolarbete, eller en massa läsande i psykologiboken. Det går framåt, men det går segt =(. Har nog suttit i iaf 5 och en halv timme idag...
Vid halv tre så pausade jag och åkte till Friskis för ett danspass. Det var inte alls lika jobbigt som förra veckan, men det berodde förstås på att det inte var samma pass =(. Förra veckans pass är mer hoppigt, skuttigt och roligt, man känner verkligen att man rör ordentligt på sig. Det här passet är mer foten i kontakt med golvet mest hela tiden, lite svettig blir man ju, men inte alls på samma sätt...Tråkigt!! Fast jag kommer fortsätt gå, det är så bra tid, och det är ju ändå roligt trots mindre tufft pass.
Nu blir det nog inte så mycket träning den här veckan då jag har tenta. Tänkte försöka komma iväg på mitt aerobicspass på tisdag kväll som jag brukar, men det beror helt och hållet på hur jag känner att jag ligger till i pluggandet. Kan iofs vara skönt att få lite energi i stressen...

Jag längtar verkligen till helgen, när tentaplugget är över och jag kan lägga "skolan" åt sidan i 3 dagar och bara njuta. Jag ska äta lunch med en kompis på fredagen, fira B och S i efterskott på lördagen och göra min weekendlyx på söndagen.

Jag känner inte att jag hinner med weekendlyxen den här veckan =(. Det är när jag börjar med att "ångbada" ansiktet i 10 min, sen lägger jag på en ansiktsmask och efter det smörjer jag in mig. Man känner sig som en helt ny människa ;). Idag fick det bli lite ansiktsscrubb och ansiktscreme för att få lite fräschare hy =). Det är ju iaf något.

Nu v. 8 och v. 9 har Friskis ett jättebra erbjudande på Team Sportia. Om man är medlem så får man 20 % på allting där, så man kanske ska passa på att handla sportsaker man behöver? T.ex. en löpartröja, ett pannband, ett träningslinne m.fl.?! Vi får se om jag och Richard pallrar oss dit i helgen, annars kanske jag åker själv...

Dags att sova!!
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0