Måndag

Seeeeeeeg Måndag!
Dagen började med att jag skulle försöka få i mina förbaskade linser och det ville sig ju inte =(. Hos optikern gick det finemang, dagarna efteråt också och sen fick jag vagel och var tvungen att lägga linserna på hyllan några dagar och nu går det absolut inte. Får i vänster men inte höger, det börjar bli ganska så störande =(. Får försöka imorgon igen...då jag har mer tid och inte behöver stressa =). Sen bar det av till skolan, med glasögon på, och det var blixthalka trots den fina solen. C tappade sitt örhänge och sa "oj, stanna", jag tvärbromsar och flyger självklart av cykeln...men jag släppte cykeln och stod upp under "fallet", så jag klarade mig helskinnad ;). En två-timmars lektion om hälsopsykologi. Intressant, men ganska förvirrande och lite rörigt. Efter det en-timmes information om utlandsstudier och jag bliir ganska sugen på att dra iväg ett halvår i trean, får se hur det blir med den saken. Sen hem, vila, läsa, titta på tv och bara slappa =). Var en sväng och handlade lite, köpte en chailatte på Espressohouse (är helt frälst, måste ta reda på vart dem säljer sånt chaipulver....någon som vet?) och sen hem och stekte plättar i en timme...många plättar blev det. Kan jag äta till lunch imorgon, på onsdag och kanske tom på torsdag =P. Hehe.
Dags att ta tag i psykologin nu innan jag ska sova, börjar blii lite trött nu. Avslutar med en riktig partydänga ;). Sov gott!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Mamma har köpt sådant te på Gotland! Finns nog i er tebod på trädgårdstorget. Blanda med varm mjöl och socker eller honung! /Puss

2009-02-10 @ 19:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0