Fredag = HELG!!! =)

God kväll! Den här veckan har gått jättefort och jag har hunnit med massor. Jag har tränat tre gånger, haft två seminarium, fått tillbaka tentan, varit på bio osv. Riktigt bra har det varit.

I onsdags var en intensiv dag för mig. Dagen började med seminarium i skolan i 2 timmar då jag mest satt och vred och vände på mig eftersom jag var nervös över att få tillbaka tentan, så efter seminariumet så gick vi för att hämta den och jag klarade mig även denna gång. Väldigt skönt. Då kan man lägga sociologin åt sidan och lägga 100% fokus på psykologin. När jag hade fått tillbaka tentan skyndade jag hem för att sen cykla och styrketräna, blev ett pass på 1 timme ca. och sen hem för att förbereda middag till tjejerna. Tjejerna anlände vid halv fem och vi käkade middag eftersom bion började 18. Vi var och såg I taket lyser stjärnorna. Vi var nästan äldst, mest bara fjortisar där som skrattade åt "mysko" saker. Men filmen i sig var bra, dock ganska sorglig =(.

Igår körde jag en heldag med nosen i psykologiboken =). Fick en hel del läst och på kvällen pausade jag med en shoppingrunda =). Tänkte att eftersom jag klarade tentan så skulle jag fira med något fint, och det fick bli ett par örhängen från H&M. Superfina faktiskt.

Idag gick jag upp tidigt för att cykla till friskis och köra ett tufft styrke- och konditionspass på gymet. Sen hem och äta lunch, och 13 lektion. Efter skolan har jag bara slappat, varit och handlat lite mat och fixat och slappat lite hemma =). Skönt!! Ska berätta att jag gjorde världens godaste smoothie/glass nyss. Jag hade i hallon, passionsfrukt, banan och vaniljyoghurt...mums!! Sånt får man äta när man är godissugen och inte äter godis ;). Så det kan jag verkligen rekommendera.

Imorgon ska jag sova så länge jag kan =), sen ut och stavgå ;). Efter det en lång frukost med baguetter, kokt ägg och färskpressad juice =)...LYX!! En sväng till Ikano-huset ska väl jag och richard hinna med också.

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0