...

Så mycket att göra och så lite tid =(, det är ungefär så mitt liv ser ut just nu. Jag vill hinna med att träna som vanligt, jag vill hinna laga goda middagar, hinna plugga, hinna träffa alla kompisar...Men jag får inte ihop allt =(. Borde nog lägga fokus på skolan först och främst, det är ju min framtid vi pratar om. Dock orkar jag inte plugga om jag inte får träna, träna måste jag för att få mer energi. Så hur ska jag göra?!
Nu har jag ingen skola förens på måndag, så det gäller att lägga upp dem här 4 dagarna så att jag hinner läsa igenom hela boken! Det bara är så.
Sen blir det nog tyvärr inte mycket träning nästa vecka =(, utan nästan bara plugg...

Nu ska jag strax göra mig iordning för ett styrkepass på gymet =), är jätteseg just nu, så det är nog det jag behöver för att orka läsa några timmar ikväll.
Imorgon ska jag åka hem till B och S och gratta dem på deras födelsedag =)! Sen börjar jag jobba kl 18. Så tiden däremellan blir det plugg, plugg, plugg...Suck. Jag får nog avsluta detta inlägg nu så att jag kan åka iväg och träna, så att jag hinner plugga ikväll.

Vi hörs säkert innan läggdags ikväll för en reflektion över passet och pluggningen.
P&K

Kommentarer
Postat av: Björn

Mera Richard!

2009-02-11 @ 16:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0