090218

Snart är det dags för tenta...=S. Börjar bli lite nervös nu, så det kanske är dags att börja krypa till kojs strax?!
Idag har varit en dag väldigt lik den igår :P. Gick till biblioteket strax efter frukost, var där vid halv 10. Satte mig i lässalen där det var knäpptyst och satt där till 12, då gick jag upp till S och S för att fråga lite saker och stannade med dem en timme. Gick den korta promenaden mellan biblioteket och lägenheten för att äta lunch. Sedan var det bara tillbaka igen, då sitta själv och plugga, sen diskutera lite med C och M (många som var på biblioteket idag). Satt till tjugo över 6. Efter det har jag och Richard ätit mat och sedan har han förhört mig på allting i en timme och tjugo minuter...och sen hoppade jag in i duschen och nu sitter jag här. Ojoj, vad mycket det blev på en och samma gång =P. Men så har min dag sett ut!!

Jag längtar så till imorgon eftermiddag när detta är avklarat =). Wish me luck!!
Dags att gå och lägga sig innan jag blir för nervös, ska dessutom upp 6.00.
God natt!!
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0