090217- Woooom!

Woooom...dagen har bara försvunnit. Har suttit med A i biblioteket från 10 till 19 idag och bara "köttat" igenom alla anteckningar, begrepp och teoretiker. För tillfället känner jag mig inte speciellt mycket klokare, utan allt känns väldigt rörigt :S. Imorgon blir det fokusering ;). Bibliotekstime från 9 tills jag är klar...(dem stänger 20, så då får jag vara klar).

Eftersom vi satt till 19 blev det ingen träning =(. Känner att jag MÅSTE fokusera på skolan såhär 2 dagar innan provet och jag gjorde nog rätt i att diskutera det sista till 19. Får träna på torsdag igen =).

Sitter här och käkar middag, min paus, sen blir det mer plugg och försöka få allt att fastna. Borde dock inte lägga mig senare än 23.

Dags att äta upp och börja =).

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0