090215

Solen skiner och himlen är blå, ååå vad skönt det är att leva då =). Tyvärr så måste jag sitta inne mer än halva dagen och plugga, hade hellre gått en promenad och fikat på något mysigt café...men men. Jag hoppas på fint väder nästa helg för då kan jag pusta ut och slappna av.

Igår kväll lagade vi mat biff med klyftpotatis och bea-sås och till det flädercider, MUMS. Det var en god alla <3 dag middag ;). Sen tittade jag på Melodifestivalen, jag tål inte programledaren...hur kunde hon få det "ärofyllda" jobbet?? Kunde inte Peter Settman vara programledare istället?!! Aja, jag tyckte bidragen var ok igår. Markoolio var nog sämst tycker jag. Dem som förvånade var ju Lill & Sussi, tyckte deras låt var riktigt klämmig ;). Hehe...nu ska jag inte sitta och reflektera över melodifestivalen, sååå roligt är det inte.

Idag blir det alltså väldigt mkt plugg, men jag ska också hinna med ett danspass på Friskis kl 15. Ska blii jätteroligt =).
Så nu är det dags för mig att äta upp min frukost och fortsätta läsa, hörs kanske ikväll??
Ha en härlig dag i solen och njut åt mig med!!

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0