090214

REDAN har klockat hunnit förbi 12 och det är inte längre fredagen den 13...
Vilken otroligt seg fredag det har varit för min del. Jobbade till 02 och somnade väl runt halv 04 =S, gick upp vid 10 och gick sen och la mig igen lite senare. Klev ordentligt upp ur sängen vid 15 =( och då var jag så otroligt trött och seg, så det fick bli en lång stavgångspromenad för att få lite energi. Nu på kvällen har Richard lagat middag och diskat =), vilken lyx alltså. Jag har bara slappat, pluggat och legat i soffan. Imorgon (eller idag blir det ju...) får det bli en lite mer effektiv dag ;).

Vi eller jag har väl lite planer på lördagen. Först och främst plugga. Sedan ska jag hinna till gymmet för ett styrkepass i mina nya gympaskor =). På kvällen ska vi nog lyxa till det med varsin semla, alla <3-dag till ära. Får se vad vi lagar för lyxmat också, kanske köper med oss varsin köttbit hem!?

Nu är det dags för lilla mig att krypa till kojs så att jag inte kliver upp vid 15 imorgon också ;).
God natt!! <3
P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0