090212

I dag är det B och S födelsedag =). Grattis tjejer!!! <3
Nu har jag varit vaken i några timmar och det är snart dags för en snabb tur på stan. Måste fixa lite till alla <3 dag och handla lite mat. Sen blir det några timmar läsa innan jag ska åka hem till B och S och fika =), mys. Tyvärr blir det nog inte så länge =(, måste hem och hinna läsa och äta mat innan jag börjar jobba 18.

Ikväll är det alltså dags att jobba igen, det var ett tag sen sist. Jobbar 18-02, sen ska jag upp lagom tid imorgon så jag hinner läsa MASSOR =). Ska blii ganska kul att jobba idag faktiskt. Hoppas det är lite folk så det blir lite att göra =).
Nu ska jag boka in lite fler jobbpass, sen drar jag.

Hörs kanske senare??
P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0