090211

God morgon! En ny dag har börjat för min del och jag ska åka till skolan om 20 min. Jag gick upp kvart över 8 idag för att hinna sätta i mina linser och det har jag faktiskt hunnit =).

Dagens outfit består av:
Mina favvojeans från Bik Bok
Ett vitt linne från H&M
Min nya t-shirt med ljusblåa ränder från Gina Tricot
(som sagt, kamerasladden är borta...)

Idag är det två timmar föreläsning som gäller, sen lunch/fika i Baljan med några tjejer i klassen =). Styrketräning i eftermiddag och en snabb sväng på stan för att hitta det "sista". Sen måste det bli en massa läst också...det är viktigt!
Nu måste jag äta upp min frukost och sen kila iväg.
Ha en bra onsdag!
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0