Tredje Advent - Lucia


Det är FORTFARANDE Lucia och tredje advent, så jag vill önska er alla en trevlig dag (i lite efterskott!). Hoppas alla har haft en lika skön och underbar söndag som mig? Jag började min dag med en långpromenix med Angelica i rydsspåret. Fick låna hennes dusch och fixa iordning mig. Trippade sedan ner en våning till Annika och Thomas. Gick direkt till affären och handlade med oss lite gott hem :). Blev korv med bröd till sen lunch, efter det adventsfika med supergod varm choklad, till middag goda köttfärsrullar och till efterrätt ostbågar, glass och skumtomtar. Min mage är 4 gånger så stor som normalt ;). Haha...men gott var det! Tur att jag gick den där promenaden innan ;P. Kom hem för en stund sen och ska strax krypa till kojs!

Sorry för dålig uppdatering. Har haft FULLT upp (min vanliga ursäkt :P) i helgen, men sååå trevlig den har varit. Ibland är det skönt att skippa datorn ett tag. Man behöver vila från den ibland också ;).

Ska skriva ett inlägg om gårdagen och visa bilder, sen läggdags! Hörs SNART igen.

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0