Stockholm


Nu befinner jag mig i ett snöigt Stockholm hos mina föräldrar. Resan hit gick bra, men vädret är jättedåligt. Åkte ett försenat X2000 till Stockholm, bytte sedan till tunnelbana och tåg. De flesta bussar var idag inställda, så min snälla mamma hämtade mig vid tåget :). Då vädret inte var på topp, halka och jättekallt, så bestämde jag mig för att stanna inne resten av dagen.

Har kollat på Bröllopsduellen med mami :). Den var helt ok! Tycker Kate Hudson är så otroligt vacker. Blev smooties och baguetter till middag. Kollade BSF och lite Morberg (jag vet att det är emot mina principer, men mamma och pappa tittade ju :P).

Mina planer är nu att titta på Generation fett och slå in lite julklappar :). Vad ska ni hitta på?

Morgondagen ska enligt plan ägnas åt träning och shopping med syster. Vi får dock se om jag vågar köra :S. Varför skulle det bli dåligt väder just när jag kommer hem?! *grrrr*

Hörs.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0