Shoppa :)

Det blev en lite längre och lite annorlunda kväll än vad jag hade räknat med :P.

Jag var i skolan hela dagen och hade föreläsning samt pluggade. Åkte hem och svidade om till gåoutfit och begav mig ut i kylan tillsammans med Angelica. Det var skönt att röra på sig, men samtidigt väldigt kallt :(. Vart kom denna "extrema" kyla ifrån?? Gick hem och fixade iordning mig inför shoppingen med Annika. Vi började med några affärer där jag faktiskt köpte lite julklappar :). Såg sedan att massa folk begav sig ner mot Galleria Leo, så vi följde givetvis efter ;). Visade sig att de hade öppet till 23 och hade dessutom superpriser på vissa saker och vissa tider. Så vi kollade runt lite efter saker vi ville köpa och gick sedan hem till oss.

Vi fikade lite med Richards nybakade bullar, pepparkakor och julmust. Vi väntade alltså på att klockan skulle bli 22, så att vi kunde handla billigt :P. Vila hade 25% på alla kläder, så jag köpte äntligen mina efterlängtade jeansleggings som jag sucktat efter i 2 månader :D. De kostade 299:- med rabatt. Sedan gick vi in på Bik Bok där vi hade hittat lite vi ville ha. Jag köpte bland annat denna...


...en ursnygg oversize-kavaj för bara 250:- (halva priset!). Förlåt för dålig kamera, orkade inte ta den vanliga :P. Köpte även en snygg t-shirt för bara 75:-. Allt detta köpte jag för mina födelsedagspengar :)!!! Ni får se bilder på jeansleggingsen och t-shirten imorgon när jag har tid.

Morgondagen blir lagom rolig med massor av plugg. På kvällen ska dock jag och Richard ha myskväll med god mat och Idol :). Hejja Erik!!!

Dags för mig att krypa till kojs. Sov gott Sverige!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0