Motala

Nu är jag hos moster i Motala :-)! Vi kollar för tillfället på idolfinalen, vem tror ni vinner? Jag tror Calle, men hoppas Erik (som ni vet). Vi har ätit otroligt god mat, pratat och kollat på tv. Jag har även badat i mosters stora badkar, det var jätteskönt :-). Jag saknar badkar!

Idag har jag och mami ätit lunch på Cofféhouse by George och gick sedan en kort runda på stan. Fikade med lussekatter och kaffe. Sedan var det dags att åka mot Motala. Stannade på Cloetta och Brunneby för att handla lite godis och julmust ;-).

Imorgon ska jag tillbaka till Linköping och förbereda inför den STORA förfesten som jag ska ha innan julsittningen på NH. Ska bli trevligt och trångt.

Nu IDOLFINAL!!! Hörs imorgon.

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0