Lucia :-)




Det var otroligt vackert i Domkyrkan i morse :-). Jättesöt Lucia (fick ljusa upp bilden då det var så mörkt i kyrkan) och pampigt luciatåg med stjärngossar och tärnor. Det var även en stor kör och dansare med. Jag fick hålla tillbaka tårarna några gånger för jag tänker SÅ mycket på min älskade mormor och morfar. Tände även två ljus för dem innan jag gick <3!

Efter den mysiga morgonen tog jag med mig Angelica hem. Dukade upp en stor frukost med ägg, te, mackor och juice. Begav oss sedan ut på stan och jag "plockade" med mig en supersnygg collagetröja, längre modell (från Gina Tricot:s reklam!). Angelica köpte en jättesnygg coctailklänning som hon ska ha på sig på sittningen imorgon, för mig blir det nog en gammal trasa :-P. Har precis kommit hem igen. Om en stund kommer mami :-). Då ska vi ut på stan och äta lunch <3. Ska hinna slå in lite julklappar, "putsa" ytorna samt packa lite. 

Hörs senare!!
/Elin

 

För att få er alla i luciastämning ;-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0