Lista


Den här listan har jag hittat hos Cosmo. För fler listor besök cosmopolitan.se!
 

Senaste
Låt du hörde: Love in this club - Usher
Film du såg: Bröllopsduellen

Mat du åt: Tortillas

Kram: Av mamma

Puss: Av Richard innan jag åkte till Gotland

Känslan: Jobbig, att röret läcker är ingen höjdare :(

Resa: USA och Mexico förra vintern :D

Glädje: På båten, när vi ÄNTLIGEN var på väg mot Gotland :)

Dröm: Kommer inte ihåg

Person du träffade: Pappa

Personen du pratade i telefon med: Richard

Personen du fick sms av: Mamma

Gången du åt 7-eleven korv: Har aldrig ätit 7-eleven korv :P

Gången du var utomhus: Igår kväll för att hämta ved

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår kväll

Saken du köpte: Godis till pappa ;)

 

Allmänt:

Ska bli skoj: Att fira traditionell jul <3

Ska inte bli skoj att: Börja plugga igen efter lovet :(

Sparar till: Inget speciellt just nu.

Pålägg som gäller: Philadelphia och skinka

Önskar att jag var bättre på: Att sjunga (vet faktiskt inte varför)

Dagens dryck: Inget, men det blir väl cola, vatten och juice ;)

Vad saknar du: Richard

Tre band/artister: Alicia Keys, Ne-yo och Jay Z

Vad har du gjort idag: Bara suttit vid datorn!

Brukar du svära mycket: Jag försöker att undvika det, är onödigt! Men ibland slinker det ut ett och annat ord :(

Hur tidigt stiger du upp: Igår gick jag upp halv sju, idag kvart över tio :P

På helgerna: Slappar, festar och städar jag ;)

Vad ska du göra ikväll: Kolla film kanske? Eller baka julgodis? Dagen är inte planerad...

Hur många timmar sover du per natt: I snitt 7 timmar

Vem är snyggast i världen: JAG!!! Haha...säger nog min pojkvän <3

Vad är det för veckodag: Tisdag och 2 dagar kvar till JUL :)

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Att jag fick vara här på Gotland och att Ellen kom och hälsade på, typ den bästa helgen i mitt liv!

Favoritplagg i garderoben just nu: Leggings, jag är FAST!

Längd: 172 cm

Vikt: Har inte vägt mig på 2 år, men som doktorn sa "normalviktig" och sund :)

Byter gärna garderob med: Carrie i Sex and the City. I allafall hennes skor ;)

Byxa eller kjol: Måste nog säga Byxa

Senast utlästa bok: Oj, det är tråkigt att säga, men boken om "stress" var det (kurslitteratur).

Mitt rum kan beskrivas som: Lagom stort, har ett STORT härligt fönster med magnifik utsikt och en skön säng (i min och Richards lägenhet)

Mig själv med tre ord (just nu): Smutsig, seg och hungrig

Jag tränar: Simning och powerwalks. I vår blir det gymet och gympa också :)

Jag ville bli när jag var liten: Allt möjligt. Allt från Bankkvinna till Blomsterkvinna ;). Älskar ordet -kvinna på slutet, men jag trodde det hette så då :P.

NU FRUKOST!!!
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0