Krypa till kojs


Nu är det dags för lilla mig att sova. Har haft en jättetrevlig kväll tillsammans med familjen och farmor och farfar :). Mamma och pappa bjöd på god mat. Trevligt!

Imorgon ska jag hem till Richard och hans familj :). Vill pussa hejdå på min lilla pojke innan jag drar till Gotland på måndag (då ska vi vara ifrån varandra till den 30:e). Vill även träffa hans familj och önska God Jul och allt det där ;). Så jag ser fram emot en mysig söndag!

Måste även packa ihop det lilla jag packat upp samt slå in alla julklapparna. Det får bli innan jag åker till honom imorgon och efter. Upp tidigt på måndag dock.

Sov gott <3 ZzZzZzZzZzZzZzZzzzz
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0