Julröda :)

Det har varit en lugn och skön fredag :). Har inhandlat alla julklappar nu och känner att jag är väldigt nöjd. Jag var alltså i Kista idag för att köpa de sista julklapparna och äta lunch. Vi åt lunch på ett ställe som hette Ekologiskt kaffe och medelhavsmat, mycket lockande namn :P. Jag åt en ceasersallad som i princip inte smakade något alls :(. Kycklingen var konstigt kryddad, dressingen smakade inte som den brukar och det var en otroligt tam sallad. Jättesynd! Men det kan man ju aldrig veta om man aldrig har provat ;). Så det rekommenderar jag ej! Handlade med oss lite mat hem.

Till middag bjöds det på färska räkor från Göteborg (som pappa transporterat), nybakad baguett och goda ostar. Det var en toppenmiddag som jag längtat länge efter, skaldjur <3. Fortsatte sedan kvällen med lite glass och sista avsnittet av BSF. Gissa om jag är glad :D, Thilde och Stefan har jag hejjat på från början och nu är det dem. De pratar t.o.m om att skaffa barn. Gulligt <3. Usch vad töntig jag är, men de är ju så söta ;). Haha...*skäms*.

Har även målat mina naglar idag :). Duktigt av mig :P! Det blev julröda lagom till jul...vad tycks?

Min outfit för morgondagens julfirande (om det blir av!) är tänkt att vara rött linne i längre modell, svart oversize-kavaj, svarta strumpbyxor och klackarna jag fick av syster :). Noga planerat och dessutom känner jag att den röda färgen matchar så bra med min bleka hy...inte! Men är det jul så är det ;P.

Nu ska jag slå in lite julklappar innan det är dags att sova. Längtar efter att få krypa ner i min 120 säng igen :). Jag älskar att sova nära Richard, men ibland är det skönt att bre ut sig ordentligt också.
Sov gott Sverige imorgon är det tjejfika i Åkersberga som gäller, hörs!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0