Julgodis

 
Idag har jag och mamma gjort kola och knäck. Det blev faktiskt väldigt bra och gott :). Nu har vi julgodis att äta på julafton! Någon mer än jag som längtar till imorgon kväll och på torsdag, när det är julafton? Imorgon kväll är gröten kokad, skinkan uppskuren och julmusten framme. Då är det festmåltid som gäller! Mums. Sedan avslutar vi med uppesittarkväll på Bingolotto. Någon mer som ska spela?

Åt god middag som pappa hade gjort idag :). Sedan har vi sjungit Singstar och spelat Buzz. Detta har jag ägnat min kväll åt, vad har ni gjort?

Har ju glömt visa min outfit från i lördags. Vet att jag är blek (rött mot min hud är ingen höjdare), men vad tycker ni bortsett från det?

Kavaj - BikBok, Linne - Gina Tricot, Strumpbyxor - H&M och Pumps - Födelsedagspresent av syster :).

Strax ett inspirationsinlägg!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0