Juldagen

Idag är det dagen efter den STORA dagen, Juldagen. Det är en röd dag vilket innebär att alla affärer är stängda. Jag har inte gjort speciellt mycket sedan jag vaknade. Har fått i mig lite frukost, men sitter fortfarande med pyjamasen på ;). Sitter framför min nya dator som jag ÄLSKAR <3. Jag glömde fråga igår, vad fick ni alla i julklapp? Fick ni det ni önskade er? Jag fick mer än jag någonsin kunnat drömma om, är SÅ tacksam!

Planerna för dagen är få och det är ganska skönt :). Ska ta bort mitt avskavda nagellack och använda nagelkitet jag fick av lillasyster i julklapp. Blir kankse lite BandHero som syster fick i julklapp, riktigt roligt! Kanske blir en promenad i det nya understället också, dock blåser det ganska mycket. Vi får se vad som händer helt enkelt.

Nu ska jag i alla fall dra mig bort från datorn där jag suttit halva morgonen. Hörs!
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0