Julafton :)

GOD JUL Sverige!
Hoppas eran morgon och förmiddag varit toppen. Själv har vi kollat i julstrumpan (visar nedan vad jag fick), ätit en stor och god julfrukost (varm choklad med vispgrädde och marshmallows, skinkmacka med senap och färskpressad juice) och varit ute på en långpromenad med mamma och pappa :). Så nu finns det rum för en massa god julmat!

Kl 15 vet ju ALLA vad som gäller, det är Kalle Anka och hans vänner. Eftersom vi inte var hemma förra året känns det extra roligt att kolla på det i år :).


I julstrumpan gömde sig detta...

Gosiga strumpor att ha hemma, två bra tidningar, en dubbeltriss (med vinst!) och salta björnar. Fick även två trisslotter till, men de var det ingen vinst på samt en julgranskula i form av en klacksko :).

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan är det nog dags att börja med maten. Ska ju klä upp mig lite idag också. Det är ju trots allt bara julafton en gång om året ;).

Så jag önskar er en fortsatt trevlig dag och ännu ett "God Jul".
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0