Imorgon är det Julafton <3

Eller det är ju Julafton nu egentligen, men för mig är julafton efter att jag har sovit min skönhetssömn ;). Är ni pirriga? Jag är lite pirrig, inte alls som förut :(. Antar att jag blivit lite äldre? Jag hoppas dock inte att jag vaknar klockan 7 och är jättepirrig, det brukar nämligen hända :P. Haha..jag vet att jag är 21 år, men jag tycker att man borde få vara barnslig en gång om året. Kan ni unna mig det?

Idag har vi ätit supergod julskinka med senap samt ätit god julgröt med mjölk, socker och kanel och till det har vi druckit julmust. Kan säga att nu har jag "jul-feeling" <3.


Sedan har vi ju som sagt kollat på uppesittarkväll och inte vann vi någonting, inte ens en hundring :(. Men mysig var det :). Åt knäck, kola och clementiner! Imorgon är det julafton, kan ni fatta? Haha..vad jag tjatar ;P.

Ska faktiskt börja dra mig tillbaka nu. Ska bara måla mina naglar lite och fila på julrim. Sov gott!

/Elin

Ps. Undra vad tomten kommit med i julstrumpan imorgon? ;P Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0