Idol rocks ;)


Vad tycker ni om kvälles Idol? Jag tyckte det var grymt! Alla var jätteduktiga :D. Jag älskade Eriks röst när han sjöng Iron Maiden (jag som inte ens gillar sån musik), det var otroligt pampigt och vackert när Tove sjöng Whitney Houston och så låten som Calle sjöng, Walking In Memphis, i love <3. Det blir svårt att tippa vem som åker ut, men jag tror nog att det blir Calle, tyvärr!! Jag vill se honom och Erik i finalen :). Tove är jätteduktig, men jag är inte överförtjust i henne :P. Vem tror ni går vidare??

Vill även tipsa om att det går att lyssna på hela Idol-skivan på Spotify nu :). Jag lyssnar på den nu! Rabih...:D. Nu ska jag borsta tänderna, kolla avslutningen på Idol och sen sova. Blir en otroligt tidig morgon *gäsp*. Hörs!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0