I <3 Mondays

Eller i alla fall dagens måndag ;). Har haft en slapp, mysig och trevlig dag :). Skönt att inte känna sig stressad för omväxlingsskull. Har kollat jättemånga avsnitt SATC, shoppat de sista julklapparna och druckit isté ;). Känns lite konstigt att vara klar med julklapparna redan den 7 December...är ni klara? I och för sig väntar jag på två julklappar som ska komma hem och en som jag ska köpa, men jag vet precis vad ;).

Blev ingen promenad idag :(. Evelina hade så mycket i skolan och skulle sedan ta spruta, så det skulle bli en sen promenad och det kände jag inte för. Ska gå och lägga mig i hyfsad tid ikväll, imorgon är det ju faktiskt skola igen ;). Vi sköt upp promenaden till imorgon. Sedan simning på onsdag. På torsdag funderar jag faktiskt på att ge mig ut och springa (kors i taket!). Har inte blivit mycket löpning nuförtiden, men det är ju för att jag börjat umgås så mycket med Angelica och Evelina. Vi går ju låååånga promenader och simmar istället, det är mycket roligare att träna med sällskap :).

Dags att kolla runt lite på internet, sedan sova. God natt <3.

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0