Home <3

Hemma från skolan!
Har intagit min favoritplats i lägenheten, soffan :). Har ju hunnit fixa iordning ett inspirationsinlägg om leggings (se inlägget innan) samt ätit en lättare lunch. Eftermiddagen ska ägnas åt en promenad runt ån, skriva och skicka julkort samt byta lakan i sängen. Vid 18 ska jag träffa Ameli för att gå och hyra film, köpa filmgodis och mat. Hem till henne för en lååång myskväll med mjukisbrallor och tjejfilm <3. En skön måndagkväll helt enkelt :)!! Vad ska ni göra i eftermiddag/kväll?

Glömde berätta två saker som jag gjorde/bestämde igår. Först så kollade vi på en film hos Annika och Thomas igår, den hetter Taken. Jag tyckte den var enormt spännande. Usch, vad hemskt med sexhandeln i filmen, men otroligt välgjord. Den var kort, men väldigt innehållsrik. Den MÅSTE ni bara se!
Det andra var att jag och Angelica bestämt oss för att "ta tag i våra liv" efter nyår. Vi ska göra en pakt där man betalar 500 kr till den andre om man förlorar, beach 2010 here i come ;)! Haha...berättar mer när det närmar sig :).


PUSS på er alla läsare ;). Hörs senare!

Nu ska det skrivas julkort och packlista. På torsdag åker jag HEM till Sthlm :)!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0