God kväll!

Nu har jag precis suttit och gjort en mellandagsrea-guide åt er kära läsare. Själv tar jag med mig Sofis mode till butikerna ;). Dock ligger mitt fokus på en julklapp till Richard. Har ni något tips?

Idag har det inte blivit mycket vettigt gjort. Har spelat massa Band Hero, varit på en promenad med lillasyster i kolsvart och iskallt väder, ätit rester från julbordet, suttit vid datorn och pysslat med blogginlägg och fixat naglarna med hjälp av nagelkitet jag fick i julklapp. Tänkte strax hoppa i pyjamasen, borsta tänderna och sedan kolla Offside på ettan. Har sett den för längesen, men jag kommer inte ihåg om den var något att ha. Har ju inget bättre för mig i alla fall :P.

Jag antar att det är många som är ute och festar denna juldag. Jag säger bara "Ha så roligt!". Själv lever jag pensionärsliv på Gotland, men jag behövde verkligen det efter en grymt tuff termin i skolan.

Nu är det dags att fixa iordning sig. Filmen börjar srax på ettan. Ha en fortsatt trevlig kväll!
/Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad menar du med penisonärsliv?

2009-12-26 @ 09:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0