Förfest!!!

Nu är det bestämt att jag ska ha förfest här hemma på lördag innan julsittningen. Så redan vid 17 kommer det droppa in glada och partysugna vänner från klassen :-). Ska bli mycket trevligt! Får se till att lägenheten är städat, snacksen och drickan inhandlade, så att det bara är att göra sig iordning innan gästerna kommer. Hoppas på att Angelica kan komma vid typ 3 så att vi kan fixa iordning oss tillsammans, det vore jättetrevligt :)! Vad ska ni gröa på lördag?

Idag har vi varit i skolan mest hela dagen, var sådär :(. Jag har jullov i huvudet nu och snart även på riktigt :D. Åkte hem och bytte om till gåkläder och cyklade iväg till Valla för att möta upp Evelina. Vi gick rydsspåret (2,5 km) x 2 och sedan hem till henne igen, blev drygt 7 km idag :). Stannade på Coop och handlade brunsås på vägen hem. Blev köttbullar, potatis och brunsås idag. Mums!

Nu ska jag kolla ett avsnitt SATC och sen är det ju massa skoj på tv. Vad ska ni göra ikväll?
Sov gott sedan <3.

/Elin

Kommentarer
Postat av: Lacka

Åh, klart jag vill komma till dig då och fixa och trixa :) ser fram emot det som sjutton :) synd att jag inte hann gå med er ikväll, men imorgon blir det simning! :)

2009-12-08 @ 23:31:04
URL: http://lackalejon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0