Eftermiddagsfika?

En liten paus i pluggandet. Dock blir det ingen eftermiddagsfika för mig :(. Sitter i biblioteket och vill inte lämna allt för en fika, som ändå skulle vara i min ensamhet :P. Jag sparar mig till middagen med Annika ikväll istället!

Idag har jag faktiskt varit väldigt effektiv. Har hunnit läsa och sammanfatta två kapitel (ett kvar, på engelska) och dessutom kollat igenom massor av den andra litteraturen :). Kände att jag behövde en liten paus nu, men ska snart återgå.

Ska kila ifrån biblioteket strax efter 17 redan, måste ner på stan och fixa lite snabbt :). Har ni för er ikväll??

Usch...nu är det redan mörkt ute :(. Jag som gillade solen!

See yá.
/Elin


En bild på mig i mitt fina lockiga hår :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0