Effektiv dag!

Efter en lång sovmorgon tog jag tag i dagens sysslor. Började med att äta frukost och sedan bege mig ut på samma runda som mamma och jag gick igår. Satte på bästa musiken i lurarna och gick i regnet, men det var väldigt skönt med både luft och motion :). När jag kom hem blev det dusch och snabbt göra sig iordning för att åka till Visby med mamma och pappa.

Vi stannade på Intersport där jag köpte löparskor från Nike. Jättesköna, söta och hyfsat bra pris för bra skor!

Äntligen nya skor :D.

Stannade på Maxi och handlade lite mat, mamma och pappa åker till Stockholm den 3:e. Nu på kvällen har jag ätit middag och fruktsallad, packat, provat löparskorna med Nike + Ipod som räknar kalorier, distans och tid (helt suveränt!), spelat tärning med mamma och Sofie och pluggat i ett par timmar :). Är väldigt nöjd med det jag åstadkommit idag! Vad har ni gjort denna måndag?


Packningen som jag ska släpa med mig på bussen till Linköping sedan :P. Lycka till Elin! Haha...

Dags att skriva ett inspirationsinlägg till er med klänningar till nyår. Hörs alltså snart igen.
/Elin

Kommentarer
Postat av: Mamma

Glöm inte popcornmaskinen!! Den ska du också få med! :o)



PUSS

2009-12-29 @ 08:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0