Blåsigt värre...

Ville bara säga God Natt. Har inte haft någon ork/lust/inspiration att skriva i bloggen mer idag. Hoppas ni förstår (blev ju några inlägg igår istället).

Sedan vi hördes senast har vi ätit god ceasersallad som syster bjöd på och sedan min pepparkakscheesecake till efterrätt, det var smaskens. Har spelat lite Band Hero och suttit framför datorn resten av kvällen.

Imorgon blir det till att dra fram skolböckerna igen :(. Har nu fått vara ledig några dagar, men det har tyvärr inte hjälpt till att öka min motivation till att plugga. Men min plan är att plugga lite imorgon, på måndag och på tisdag. Sedan på onsdag ska jag umgås med Richard, vi ska nog shoppa lite :) och på kvällen ska jag träffa Ellen. På nyårsafton blir det lite fixa och dona samt nyårsdagen blir lugn. Sedan drar jag igång ordentligt igen.

Nu ska jag borsta tänderna, hoppa i pyjamasen och kolla ett avsnitt Raw innan jag somnar för dagen.
Sov gott <3.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0