Att göra v. 50

Denna vecka har jag lite roligt inplanerat :).

Måndag -
LEDIG. Ska skriva en sammanfattning på litteraturen. Blir som sagt att skriva julkort samt shoppa lite julklappar idag. Promenad med Evelina (och kanske Angelica) ikväll.

Tisdag - Grupparbete från 10 till 16 (med seminarium). Lugn kväll med massor av rolig tv :).

Onsdag - Grupparbete. Simning med tjejerna på kvällen?

Torsdag - Seminarium. Promenad på eftermiddagen? Middag hos oss på kvällen med Annika och Thomas.

Fredag - Lucia i Domkyrkan mellan 08-9.30, perfekt start på julen. Förhoppningsvis lediga om vi gjort klart allt vi ska. Mami kommer till Linköping :), men vi ska lika snabbt vidare till Motala och hälsa på min moster! Lugn kväll med Idolfinal hos moster alltså.

Lördag - Göra sig iordning inför julsittningen med Angelica (som också ska med!). Sedan förfest hos mig (?). Sittningen börjar vid halv sju.

Söndag - Lugn söndag, kanske träffa mamma en sväng till? På kvällen är vi bjudna på middag till Annika och Thomas.

Blir en otroligt trevlig och rolig vecka. Vill även säga att jag har 7 skoldagar kvar innan jag har JULLOV :). Jag längtar efter min familj och Gotland, detta ska bli en UNDERBAR jul <3.

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0