Andra Advent

Hoppas alla hade en underbar kväll igår? Det hade jag!! :)
Började med att möta upp Annika och Thomas för att handla lite mat. Vi köpte mat till att göra egna hamburgare och potatisklyftor, supergott. Sedan lyssnade vi på musik, drack goda drinkar och pratade/skrattade massor <3. Vi skulle ju ut på NH igår, men kön var så lång hela tiden och klockan gick...så vi stannade hemma :P. Men det var väldigt trevlig i alla fall. De åkte inte hem fören vid kvart över två, så jag somnade vid tre.


Söta Annika och jag :)


Fina paret, Annika och Thomas.


Vi igen <3

Nu sitter jag och väntar på tjejerna (Evelina och Angelica). Vi ska ner till Pitchers och äta brunch, det ska bli VÄLDIGT gott. Sedan blir det bakning för hela slanten :). Lussekatter och pepparkakor. Vi ska även adventsfika och byta julklappar. Detta kommer bli en TOPPENsöndag! Nu måste jag kila.

Ha en underbar 2:a advent!
/Elin

Kommentarer
Postat av: Lacka

Just det! Nästan viktigaste :)

2009-12-07 @ 00:00:48
URL: http://lackalejon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0