ANDAS!


Vi har fuskat! Vi tände fjärde ljuset flera dagar före fjärde advent. Men det blir så när jag åker hem till Sthlm redan imorgon och Richard på lördag. Jag vill ju gärna tända ljusen på vår ljusstake nu innan jul istället för efter!


Vi passade även på att "adventsfika" utan lussebullar, men med ballerinakex (pepparkakssmak), julmust och glögg :). Det var en mysig avslutning på den här tiden i Linköping, så tar vi nya tag och kommer tillbaka 2010 :).

Jag har annars haft minst sagt FULLT upp. Har packat, tvättat tre maskiner med tvätt, städat badrummet, diskat, fixat julklapparna, kollat BSF, adventsfikat och vattnat blommor. Imorgon blir det upp i hyfsad tid och damma, så överlåter jag dammsugningen till Richard ;). Tåget går 12, så det borde jag hinna.

Har lite kvar att fixa innan jag kan släcka för kvällen, men det får inte bli alldeles för sent!
God natt <3.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0