8 December 2009


God morgon världen!! Har precis tuggat i mig sista biten av mackan (det är inte smör, utan philadelpiaost!) och ska snart hoppa i lite andra kläder :). Jag kunde inte somna igår :(. Jag var pigg som en nötkärna hela dagen (första på jätte, jättelänge) och jag tror att det beror på att jag var ledig och inte kände någon stress. Har bara sovit några timmar i natt :(. Får lägga mig tidigt ikväll istället.

Idag är det nästan plus 5 grader och uppehåll, hoppas att det förblir så. Skola hela dagen och ikväll promenix med girlsen (om båda kan?), vid 21 är det ju DH och sen Christine. Det får ni bara inte missa ;)! Nu är det dags för mig att fixa iordning mig inför skolan. Ha en trevlig dag på jobbet, skolan eller hemma!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0