7 December 2009

God morgon vänner. Idag vaknade jag till ösregn och några få plusgrader, men det gör inte mig någonting. Jag är ju LEDIG idag ;). Ska försöka hinna iväg till mataffären och några andra affärer idag. Hade även tänkt börja skriva på alla mina julkort som ska skickas iväg innan jag åker härifrån :). Ska ni skicka julkort? Får se om det även blir en liten promenix ikväll, hoppas bara vädret blir bättre, annars får vi ha regnbyxor på oss ;). Jag vill röra på mig!

Ska alldeles strax börja skriva på sista sammanfattningen på engelska. Den ska skickas in till P innan kl 13 och det brukar ju ta ett litet tag att skriva. Så det är nog dags att börja snart ;).

Hörs senare folks!

Leker "gubbe" med stearin :P.

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0