5 December 2009


Lördag :)!!! Hoppas allt är bra med er? Med mig är det bara bra, otroligt trött dock :(. Det resulterar i att jag nu ska sova lite middag ;). Får besök om bara 2 timmar och jag ska hinna sova och städa lite innan. Idag har varit en lång dag. Klev upp kl 6 och åkte iväg till skolan och skrev tenta :S. Efter det hem och duscha en snabbis samt äta lunch. Träffade L på stan efter det för en fika :). Mycket trevligt som vanligt! Ikväll kommer alltså Annika och Thomas hit, så vi tre ska äta middag ihop, förfesta och sedan möta upp Richard och gänget på NH :). Ses där?

Vad tyckte ni om Idol igår? Blev ett lite annorlunda "avslut" än vad jag hade väntat mig. Calle var först att sitta säkert, kors i taket, men jag gillade det. Så då var det dags för Erik och Tove att duellera och den vann Erik :). Så nästa vecka är det alltså två killar i finalen och två bra dessutom, fast jag hejjar på Erik såklart ;)! Får väl sno tv:n hos min moster som jag ska hälsa på med mamma på fredag.

Dags för en powernap, sov gott <3.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0