4 December 2009

Idag var jag lagom trött och seg när klockan ringde. Tryckte på "snooze" när den ringde första gången, tio över 7, men upptäckte det inte fören det var försent :(. Julkalendern var redan i full gång och dessutom var jag jättetrött, så jag sov en stund till. Klev upp och läste massor i engelskaboken, åt frukost och gick sedan till biblioteket där jag mötte upp Ameli. Vi har nu varvat kommunikationskursens moment med annat och det känns väl sådär om jag ska vara ärlig :(. Hon "lämnade" mig precis och jag ska försöka fokusera ett par timmar till.

Ikväll blir det fredagsmys...

...med min älskling <3. Först ska vi äta middag ihop, sedan blir det godis och idol för hela slanten :). Ska bli skönt att ha en lugn och avkopplande kväll, det är precis vad jag behöver.

Min helg är fullbokad med roligheter :). Imorgon blir det fika med L, lite julklappshandel och på kvällen kommer Annika och Thomas hem till mig och vi ska käka middag, förfesta och gå ut och partaja :). På söndag blir det sedan brunch med Angelica och Evelina. Efter det blir det bakning av lussekatter och pepparkakor, när det är klart är det adventsfika som gäller och byte av julklappar :). Kanske ska vi hinna med en liten promenad också! Vad ska ni hitta på i helgen?

 
Sitter och pausar lite i biblioteket med en bulle (sitter ensam i ett grupprum, är inte så "konstig" annars :P). Vad tycker ni om min nya t-shirt, den från BikBok?? Jag gillar den :).

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0