3 December 2009


Idag är det frost och -4,3 grader ute...*brrrrrr*. Jag tycker att det är jättesvårt att veta hur man ska klä sig i denna kyla :(. För tar jag på mig min stora dunjacka så svettas jag ihjäl efter några minuter, tar jag däremot på mig min höstkappa så kommer jag frysa i några minuter...svårt det där! Något tips på hur man kan klä sig??
Det blir i alla fall mössa, halsduk och skidvantar. Det är ett som är säkert ;).

Jag skrev ju igår att vi hade 3-timmars föreläsning idag, men jag hade fel :P. Börjar inte fören 10 och har därför haft en lång morgon :). Har ätit frukost, kollat julkalendern, duschat, satt på mig kläder och sminkat mig. Nu är det bara väskan som ska packas och sedan ska jag cykla iväg :).

Som sagt blir det BARA plugg hela eftermiddagen. På kvällen sedan blir det promenad med tjejerna och vid halv åtta ska jag och Annika ut och shoppa :). Ser fram emot kvällen!! Vad ska ni hitta på??

Måste bara säga att julkalendern, superhjältejul, har blivit lite bättre...eller avsnittet idag var det i alla fall :). Kolla ikväll, 18.45.

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0