29 December 2009

Det börjar närma sig 2010...och jag har bestämt att det ska bli ett RIKTIGT bra år :).

Dessa "snygga" glasögon, champangeglas i plast och pommac kan du köpa på Ullared ;).

Själv ska jag nog investera i en bubblig fin flaska vin och tomtebloss, haha...

Idag skiner solen och det är tyvärr ingen snö på marken. Men mig gör det ingenting då jag ska köra bil idag, på båten dessutom (alltid lite nervöst!). Har varit ute på en promenad med mami imorse. Det var väldigt skönt att få några solstrålar på sig :). Sedan har jag duschat, ätit frukost, packat och städat klart! Så jag har alltså bara lite studier kvar att göra :). Blir inte så himla länge idag, utan farmor och farfar kommer runt tre och vi måste åka halv fyra. Det blir alltså bara ett Hej, hejdå!

Hoppas alla får en underbar dag. Jag ska köra bil och åka båt resten av eftermiddagen och kvällen ;). Ha det!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0